New Paragraph

Atletik for alle

Kom og træn atletik med os i Slagelse Atletik DELTA!

Uanset alder og niveau er vores dedikerede trænere klar til at hjælpe dig igang. Vi har hold til alle aldre:
  • 1-6 år - Tumletik
  • 7-11 år - Miniatletik
  • 12-15 år - Ungdomsatletik
  • 16-29 år - Junior-/senioratletik
  • 30+ år - Mastersatletik og motion
  • Løbetræning fra 10+ år
Vi har plads til alle der ønsker at bevæge sig, da vorestræning henvender sig til ethvert konditionsniveau.

LØB - SPRING - KAST

Atletik er en alsidig sport, der omfatter en rækkediscipliner som løb, spring og kast. Det handler om at udfordre sig selv gennem hastighed, styrke og teknik.

Selvom disciplinerne oftest udøves individuelt, har vi et stort fokus på det inkluderende og sociale fællesskab i klubben. Vi træner sammen, hepper på hinanden og skaber sammenhold på tværs af alder og discipliner.

Så kom og bliv en del af vores fællesskab!

ATLETIK HELE ÅRET

Vi træner atletik hele året - både sommer og vinter!

Uanset årstiden tilbyder vi træning året rundt. Om sommeren kan du træne på vores udendørs anlæg, mens vores indendørs faciliteter i nærliggende hal og gymnastiksal, sikrer træning i vintermånederne.

Det er dermed altid muligt at opretholde din træning hos os og fortsætte din udvikling hele året.

GRATIS TRÆNING

Slagelse Atletik DELTA tilbyder dig muligheden forat træne gratis med op til tre gange, før du beslutter dig for at starte dit medlemskab hos os.

Dette giver dig chancen for at opleve voresfantastiske træningsmiljø, dygtige trænere og dynamiske fællesskab - helt uforpligtende!

Vi træner tirsdage og torsdage, så kom og vær med.

Find træningstiderne for din årgang på voreshjemmeside og mød op til din første prøvetræning.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!